Cod de conduita – BlackCab – BlackCab – Parteneri
 
 
 

Cod de conduita si tinuta BlackCab

 
 

Toti soferii parteneri BlackCab trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

  • Sa aiba la sfarsitul saptamanii o rata de acceptare mai mare de 80%
  • Sa aiba un comportament adecvat fata de clienti, sa vorbeasca respectuos si sa nu profereze injurii la adresa pasagerilor sau a altor participanti la trafic
  • Sa nu initieze conversatii decat daca pasagerul deschide subiecte de discutii, fara a continua discutia daca pasagerul nu initiaza un dialog in continuare.
  • Sa raspunda strict la intrebarile pasagerului, fara a trage concluzii personale, la adresa participantilor la trafic, la adresa autoritatilor sau cu privire la orice subiect care ar putea fi initiat de pasager.
  • Sa nu vorbeasca la telefon pe durata cursei, cu exceptia discutiilor telefonice necesare cu dispecerul.
  • Sa detina mereu suficienti bani schimbati(marunt) pentru a putea oferi restul pasagerilor
  • Sa ajunga la locatie la timp si sa astepte clientul obligatoriu timp de 10 minute, fara a atrage atentia pasagerului ca a intarziat.
  • Sa contacteze clientul doar in eventualitatea in care acesta nu este la preluare dupa cele 5 minute gratuite de asteptat sau atunci cand intarzie fata de timpul comunicat initial la preluarea comenzii
  • Sa intretina masina atat din punct de vedere mecanic cat si din punct de vedere estetic, interior si exterior.
  • Sa nu fumeze, indiferent ca este tigara electronica sau orice alt tip de tigara, sau sa manance in interiorul masinii, sau sa consume bauturi de orice fel, chiar nonalcoolice pe timpul cursei cu pasager.
  • Sa nu agate de oglinda retrovizoare diferite obiecte, insemne religioase de orice natura sau de apartenenta la grupari care militeaza pentru discriminare de orice natura.
  • Sa nu incalce Codul Rutier in nici o situatie
  • Sa respecte ceilalti participanti in trafic,inclusiv pietonii si sa nu foloseasca atat semnalele sonore cat si cele luminoase, decat daca este cazul, in raport de situatia concreta.
  • Sa foloseasca mereu aerul conditionat, pe rece sau pe cald in functie de temperatura exterioara.
  • Sa respecte tinuta obligatorie office mentionata mai jos si conduita partenerilor Blackcab
  • Sa respecte regulile de protocol: OBLIGATORIU sa deschida si sa inchida portiera la urcarea si coborarea pasagerilor,sa ii ajute cu bagajele,sa ii intrebe daca temperatura si volumul din boxe sunt in regula si ce tip de muzica prefera acestia si sa se conformeze preferintelor acestora, fara sa faca sugestii suplimentare si fara sa discute preferintele sale personale.
  • Clientul trebuie intotdeauna asteptat cu masina orientata pe directia de mers,pentru a nu mai fi realizate manevre suplimentare ce pot duce la cresterea timpului de efectuare a cursei
  • Deturnarea clientelei societatii Miiles Int SRL sau altor societati afiliate la care a lucrat sau la care lucreaza el sau persoanele interpuse, sot/sotie, rude pana la gradul IV inclusiv, prin folosirea legaturilor stabilite cu aceasta clientela in cadrul functiei detinute in prezent/anterior la aceasta societate sau prin orice alt mijloc legal de colaborare cu societatea Miiles Int SRL, este strict interzisa, constituind contraventie , daca potrivit legii penale faptele nu sunt considerate infractiuni, potrivit art. 2 al.2 pct. b din Legea 11/1991 privind combaterea concurentei neloiale.
  • Este interzisa fraudarea sistemului de bonusare prin acordarea de curse de catre propria persoana, prin interpusi, sot/sotie sau orice ruda pana la gradul al IV-lea inclusiv si se sanctioneaza cu interzicerea accesului la aplicatia Blackcab pe o perioada nedeterminata. In cazul in care ne aflam in prezenta unei astfel de situatii, compania Blackcab poate lua toate demersurile necesare, prevazute de legea in vigoare, pentru actionarea in instanta si in fata oricaror organe judiciare abilitate, a persoanelor care au fost depistate incalcand prezentul articol din regulament, in vederea recuperarii prejudiciului cauzat.
  • Pentru orice intarziere la plata, BLACKCAB poate pretinde si factura persoanele colaboratoare cu penalitati de 0,5% din suma restanta, pentru fiecare zi de intarziere, incepand cu prima zi de intarziere calculata de la scandenta si pana la plata efectiva Daca sumele datorate catre Blackcab, la care se calculeaza si zilele de penalizare, nu sunt achitate intr-un termen rezonabil de 30 de zile calendaristice de la data notificarii, prin orice mijloc (mail, sms, telefon, etc.), Blackcab isi rezerva dreptul de a lua toate masurile prevazute de lege pentru recuperarea creantelor, iar dupa 60 de zile lucratoare de neplata i se poate interzice partenerului accesul la aplicatia Blackcab pe o perioada nedeterminata.

 
 

Tinuta office obligatorie pentru BlackCab:
Costum in nuante inchise de gri, albastru sau negru, format din:
Camasa: trebuie sa fie intotdeauna cu mâneca lunga. Camasile cu mâneca scurta nu sunt formale. Ea trebuie sa fie, obligatoriu, de culoare alba sau bleumarin
Sacou: preferabil negru, dar si in nuante inchise, de gri sau albastru
Pantalonii: trebuie sa fie intotdeauna lungi; nu se accepta niciodata pantaloni scurti intr-o tinuta office. Acestia trebuie sa fie de culoare inchisa, aceeasi cu a sacoului
Cravata: trebuie sa fie simpla, in culori pastelate si nicidecum in culori stridente, preferabil de culoare neagra
Pantofii: trebuie sa fie din piele, asortati cu pantalonii si sosetele si sa fie bine lustruiti si curati
Cureaua: trebuie sa fie si ea din piele si cu o catarama simpla, clasica
Igiena personala: barbiereste-te in fiecare zi, daca vrei sa faci impresie buna si nu uita ca, intr-un mediu business, trebuie sa arati mereu ca si scos din cutie, asadar va trebui sa deprinzi obiceiul de a-ti calca in mod constant hainele

 
 

Sanctiuni
Nerespectarea oricarei reguli din cele mentionate mai sus se va taxa conform urmatoarelor aspecte:

Blocarea accesului in aplicație se face in functie de numarul si gravitatea abaterilor:

  1. 24 de ore
  2. 48 de ore
  3. 7 zile
  4. 14 zile
  5. 30 zile
  6. Permanent